imthebeststreetdancer

Alla inlägg under september 2011

Av imthebeststreetdancer - 15 september 2011 19:53

nemen hej.!kul att du tittar till min blogg..!!<3<3


i övermorgon ska jag på fest hoss Donald,alltså min släkting.!=)


hur ska jag se ut,vilka kläder ska jag ha osv??!


imorgon ska kanske en av mina bästa kompisar sova hemma oss mig:P ska bli fett nice..haha nu sitter jag här och mixar färger på skrivgrejen.!!FETT SNYGGA FÄRGER DE FINNS:P


längtar tills på tisdag då jag ska gå till streetdancen..=) med kompisarna linn,oscar,och alison!!=)haha fett nice de mee.!!


men nu ska jag titta på tv med mamma och mysa med godis/även fast det bara är

TORSDAG..hare bra..  



Av imthebeststreetdancer - 15 september 2011 19:48

sorry!Alltså att jag inte har skrivit på ett tag..Min dator är det något fel på så jag kan inte logga in på den..nu när min låtsaspappa har åkt iväg med sin skolklass så kan man jue passa på att sitta här och skriva;)eller hur!!men nu ska jag försöka sköta det här..!! fy på mig själv...!

Presentation


hej.i den här bloggen kommer ni få veta saker om mitt liv.när jag går på mina dansletioner bara som ett exempel.:)..
jag kommer ha dagens låt,och kommer försöka blogga så mycket som möjligt!=)..
hare underbart alla läsare:*
puss på er

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilket mobilmärke har du på din telefon
 sony ericsson
 iphone
 nokia
 samsung

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards