imthebeststreetdancer

Alla inlägg under januari 2012

Av imthebeststreetdancer - 30 januari 2012 20:51

va är du rädd för:ormar och spindlar.

va är du mest nöjd på dig själv?:mina ögon

har du körkort/bil?:nopp

när grät du senast?:nyss.

vrf då?:kollar på ett sorligt program.

när skrattade du senast:idag

vem åkte du bil med senast?:Robbin och Johannez

vem åt du mat med senast:mamma och Johannez

vem sov du hos sist?:Fanny

vem sov hos dig senast:Alison

va va du rädd för när du var liten:sova

hur många ggr har du varit på sjukhuset när du själv är patient?:haha minns ej.

någon som gjort dig riktigt glad i ditt liv:min familj<3

har du någonsin sportat?:jaa

storstad eller landet:det bror på

hamburgare eller pizza:pizza

kött eller fisk:kött såklart

hund eller katt:det bror på:P

aftonbladet eller expressen:aftonbladet.

mac donlds eller max:MAX

sverige eller utlandet:det bror också på.

ljushåriga eller mörkhåriga killar:spelar inte så stor roll..

sommar eller vinter:sommar

vår eller höst:VÅR

flyg eller tåg:flyg det är så himla nice att flyga

bil eller buss:bil

Av imthebeststreetdancer - 29 januari 2012 21:06

hejsan..nu är det söndag..

klockan börjar bli mkt.

Mamma och jag har haft lite mysigt idag(även fast det inte är lördag).:P
vi var på fest igår så då han vi inte mysa.Vi blev lite efter,men det gör inge nå.

Imorron blir det upp tidigt och fixa sig lite,och sedan gå till bussen.

Nu ska jag nog kolla min FB lite snabbt innan man går och nannar!<3

   

Av imthebeststreetdancer - 23 januari 2012 18:25

  hahaha vart ska man då åka?!

Av imthebeststreetdancer - 23 januari 2012 18:18

hejj.jag vet att jag ej har skirivit på länge.jag har faktist inte kommit på något att skriva.vrf ska man då skriva?

men under tiden har jag kommit på bra saker som jag kan göra:)

jag kommer ha en dagens låt.sen MINST ett inlägg per dag.Plus dagens roliga foto..

idag kommer jag bara göra dagens roliga foton..hejsvejs.

Av imthebeststreetdancer - 12 januari 2012 19:49

imorgon ska jag gå hem till min kompis efter skolan.sen ska vi åka till heron city!:)

där ska vi kolla på biofilmen New year's eve..hoppas att den är bra.trailern verkar iaf bra!<3

efter bion åker vi hem till mig:)..Då sover hon över här...kommer att vara den bästa dagen hitills..:)


Av imthebeststreetdancer - 10 januari 2012 06:51

godmorgon.Idag börjar skolan igen.Jag är inte ett dug trött

konstigt nog?..

nu ska jag snart gå och hämta min kompis Balsam.sen går vi tsm till bussen:).

nu hinner jag ej skriva mer.bussen går snart!:P

Av imthebeststreetdancer - 9 januari 2012 08:12

godmorgon.nu sitter jag här ensam hemma..Mamma jobbar,Johannez(lillebror) är på dagis.

GUUD va roligt man har det när man är ensam hemma tidigt på morgonen.NOT

vad ska jag göra nu då??..Katten har gått ut så han kan jag inte heller gosele gosa med.hmmf

GODMORGON

Presentation


hej.i den här bloggen kommer ni få veta saker om mitt liv.när jag går på mina dansletioner bara som ett exempel.:)..
jag kommer ha dagens låt,och kommer försöka blogga så mycket som möjligt!=)..
hare underbart alla läsare:*
puss på er

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilket mobilmärke har du på din telefon
 sony ericsson
 iphone
 nokia
 samsung

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards