imthebeststreetdancer

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

gomorron

Av imthebeststreetdancer - 18 februari 2012 10:40

hejsan!

hoppas att ni sovit gott(det har inte jag).

jag har varit hos en läkare här i södertälje och kollar varför min hosta

hållt sig kvar så länge..

jag fick ta blodprov(som jag hatar).

och jag fick ta ngn grej i halsen också.

det tog skit lång tid att vänta på allt.

provsvaret var att jag hade fått någon kattar*stavning*

den smittar inte,men den kan hålla sig kvar i flera veckor.

jag sitter här hemma nu och bara hostar och hostar och hostar 


igår hadde vi studiedag,rätt nice faktist!:)

men mammsen jobbade hela dagen så det vart ändå inte så roligt,

typ ingen av mina kompisar som bodde nära mig hadde studiedag.:P

haha..

jag vet att jag inte har skrivit på länge,men det är tack vare hostgrejjen jag fått,,

ibland hostar jag så mkt så jag knappt kan andas..

HARE BRA PUSS OCH KRAM<3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imthebeststreetdancer - 12 februari 2012 09:33

shitt va jag älskar ulrik munther. när jag såg att han gick vidare till final skrek jag så mkt att min röst typ försvann:P plus att jag började gråta! haha. han har en så himla fin röst.det går inte att beskriva. men nu är det morgon,och ja...

Av imthebeststreetdancer - 10 februari 2012 11:38

gå in på aminoffs.se och tävla om att vinna löshår.. det är 50 centimeter långt och har 7 stycken klämmor:D du får själv välja färg beroende på din egna hårfärg..:P va väntar du på?var med du me.. kram Jennipher     ...

Av imthebeststreetdancer - 10 februari 2012 11:15

              ni är de bästa danslärarna FOR EVER<3 ...

Av imthebeststreetdancer - 10 februari 2012 11:03

jahapp.Då är man sjuk igen då:/ har varit det i snart fyra dagar,därför har jag inte uppdaterat. Nu börjar det kännas lite bättre,men vaknade nyss upp med att jag nästan inte har nfn röst.:/ Jag har haft ont i huvudet,ont i halsen och feber... ...

Av imthebeststreetdancer - 1 februari 2012 21:13

gokväll..klockan börjar ticka.. snart är det natt dags.:(..så gåre när man bor långt bort ifrån skolan.. upp tidigt imorron..hehe kom nyss på att man glömt att göra klart läxorna som ska in i morron.. KLANTIG JAG ÄR:P nu ska jag nog fortsätta...

Presentation


hej.i den här bloggen kommer ni få veta saker om mitt liv.när jag går på mina dansletioner bara som ett exempel.:)..
jag kommer ha dagens låt,och kommer försöka blogga så mycket som möjligt!=)..
hare underbart alla läsare:*
puss på er

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilket mobilmärke har du på din telefon
 sony ericsson
 iphone
 nokia
 samsung

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards