imthebeststreetdancer

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av imthebeststreetdancer - 5 augusti 2011 11:24

hejsan.förlåt att jag inte har skrivit på länge men det är för att jag är i småland och har fullt upp, och hinner inte skriva.men nu sitter jag här och ska skriva lite..=)!



nu är jag i småland,det är jätte roligt här.!

VI har varit på skarasommar land och badat och åkt karusseler.ps:årets nyhet spinner var faktís riktigt rolig!!


sen har vi såklart gjort andra saker också.


men nu är det jag och sandra här hemme samt hennes barn maja,för mamma och robbin och är tatuerar sig,och min lillebror är oss anki..=)


imorgon blir det hem igen. och då hoppas jag att det är skönt ute.


hare underbart!! KRAM JENNIPHER  

Presentation


hej.i den här bloggen kommer ni få veta saker om mitt liv.när jag går på mina dansletioner bara som ett exempel.:)..
jag kommer ha dagens låt,och kommer försöka blogga så mycket som möjligt!=)..
hare underbart alla läsare:*
puss på er

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilket mobilmärke har du på din telefon
 sony ericsson
 iphone
 nokia
 samsung

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards